שימוש ב-ANSWER THE PUBLIC למטרות SEO ותוכן

אילון סבג

נכתב ע"י אילון סבג

במהלך עבודת ה-SEO היום-יומית אנחנו נתקלים לא אחת בקושי במציאת נושאים למאמרים רלוונטיים שיעזרו בקידום מילות המפתח שלנו, לשמחתנו יש לא מעט כלים שעשויים לעזור לנו, אחד מהם הוא האתר ANSWER THE PUBLIC שבאמצעותו תוכלו למצוא מגוון נושאים לכתיבה ובין היתר להיעזר בו למציאת ביטויי מפתח חדשים לקידום האתר שלכם.

מה זה ANSWER THE PUBLIC ואיך זה עובד?

האתר מציג בפניכם שאלות שקשורות במילת המפתח הספציפית שתבחרו, התוצאות מגיעות ממנועי החיפוש של גוגל ו- BING כך שתוכלו להיות בטוחים שהשאלות הללו הן מקור תוכן מצוין שמעניין גולשים רבים.

הכלי הוא חינמי, אך יש גם אפשרות לרכוש גרסת PRO שתעניק לכם אפשרויות חיפוש בלתי מוגבלות, תמונות ברזולוציה גבוהה יותר, תוצאות מבוססות מיקום ושפה, ודו"חות מסוגים שונים.

עברית – כרגע האתר לא תומך בעברית, מה שכן בעתיד (לפחות על פי תשובת מערכת התמיכה שלהם) גם עברית צפויה להיות חלק מהשפות באתר, לכן ההמלצה כרגע היא פשוט לתרגם את תוצאות החיפוש.

מתחילים לחפש…

אז לאחר שנכנסתם לאתר (ובתקווה שלא נבהלתם מהאנימציה המוזרה והמשעשעת במסך הראשי), אתם מזינים בשורת הכתובות את מילת החיפוש המבוקשת שלכם, שימו לב: ככל שתרשמו ביטוי ארוך יותר כך כנראה שתקבלו פחות תוצאות, לכן ההמלצה היא לקחת מילה אחת של נושא מסוים ולאחר שיוצגו בפניכם תוצאות רבות תבחרו את הרלוונטיות ביותר עבורכם.

לדוגמה:  

אלו התוצאות שנקבל בעבור חיפוש המילה "SMOKING" , ישנה אפשרות לבחור שהתוצאות יוצגו בצורת שמש (כפי שזה מופיע בתמונה) או בצורת רשימה.

לחצו על התמונה להגדלה

 

כך זה מופיע בצורת רשימה לחיפוש המילה Engineering (יש לציין שהצילום מסך הוא מצומצם ובתחתית מופיעות שאלות נוספות).

לחצו על התמונה להגדלה 

כפי שניתן לראות, החיפוש מתפלג לקטגוריות שסוקרות את מירב האפשרויות שניתן לשאול (איפה, מי, מה, האם, מתי, למה, איך והם.)

יש פה עשרות נושאים למאמרים שבעזרתם תוכלו לבנות אסטרטגיית תוכן לשנים קדימה, רק צריך לברור את הטובות והרלוונטיות ביותר למותג שלכם, תוכלו גם להיעזר באתר QUORA על מנת להבין אילו שאלות נשאלות הכי הרבה על ידי גולשים ברשת וכך תוכלו לבחור מתוך המבחר הגדול.

האתר מציג בפנינו לא רק שאלות שעשויות לסייע לנו, אלא גם מציג ביטויים נפוצים, השוואות שקשורות למותג או מילת המפתח שלנו, ובסוף גם רשימה לפי סדר הא-ב של מושגים שקשורים במילה או בנושא שבחרנו.

 

עזרה בחיפוש אחר מילות מפתח נוספות:

לא סתם בחרתי בנושא כמו עישון, כי בתחום כזה עם המון שאלות שמעניינות את הגולשים תוכלו למצוא בעזרת הכלי הזה  בנוסף לרעיונות למאמרים, גם המון ביטויים ומילות מפתח לקידום ב-SEO, ברור לכולנו שביטויים כמו "הפסקת עישון", "גמילה מעישון" אלו מילים חשובות כאשר אנחנו מעוניינים לקדם אתר שעוסק בנושא זה, אבל אנחנו גם יכולים לקדם שאלות שלמות שמקבלות נתח חיפושים גדול מאוד או למצוא ביטויי זנב ארוך (long tail).

כמו למשל:

"איך מפסיקים לעשן בגיל מבוגר?"

"איך להפסיק לעשן ביום אחד?"

או אם למשל ניקח אתר שעוסק בלימודי הנדסה:

"האם כדאי לי ללמוד הנדסה?"

"כמה מרוויח מהנדס?"

צריך לזכור שהרבה מהגולשים בגוגל מחפשים ביטויים שלמים שקשורים בצורך או בכאב שלהם ולא מצמצמים את זה למילת מפתח אחת או צמד מילים, כך שאם נקדם את השאלות והביטויים הארוכים הללו גם נקבל את הגולשים שיחפשו את התשובה, וגם נוכל לכתוב מאמרים שיספקו לגולשים ערך אינפורמטיבי ויקרבו אותם אליכם.

הגדלת הטראפיק באתר:

מעבר למטרה הראשית שלנו שהיא יצירת תכנים ונושאי מאמרים לבלוג באתר שלנו, אנחנו גם צריכים לחפש את הנושאים שיביאו לנו את הכי הרבה טראפיק לאתר, לכן כאשר אתם עומדים מול מבחר השאלות תצטרכו להעמיד לעצמכם קריטריון נוסף, מציאת השאלות שיספקו עבור הגולשים שלכם את הערך האינפורמטיבי הגבוה יותר ויענו על השאלות שהם תמיד רצו לשאול.

    rafa
    13 בJuly 2018

    תודה. מאוד שימושי

    Tomer Levinsky
    31 בOctober 2018

    אחלה אתר רק חבל שאין תמיכה בעברית...

    ממליץ על ubersuggest (שעבר שידרוג לאחרונה על ידי neil patel) למי שצריך עזרה בבחירת מילות מפתח בשפה העברית.

השאר תגובה

צרו איתנו קשר

פוסטים נוספים

בעולם הדיגיטלי התחרותי של ימינו, משווקים ובעלי אתרים נדרשים להיות ערניים ומעודכנים בכל רגע נתון. לא מספיק רק ליצור תוכן איכותי ולקוות שהקהל יגיע

על פי ההגדרה היבשה "פרומפט הוא סוג של קלט בדוגמת הנחיה, שאלה או שאילתה המוזנת לתוך מודל שפה או בינה מלאכותית, כדי לקבל תצר

בעידן הדיגיטלי זמן הוא קריטי, וזה נכון גם בעולם ה-SEO. אחד האתגרים הגדולים ביותר לבעלי אתרים הוא להבטיח שדפים מהאתר שלהם מתאנדקסים במהירות על

גוגל דיסקבר (או ה- FEED של גוגל) הוא הממשק של גוגל שממליץ על תכנים רלוונטיים ישירות מתוך אפליקציית גוגל במובייל (אנדרואיד/אפל).   כחלק מהתהליך שבו

בגלישה באתרי אינטרנט או בקריאת מגזינים ועיתונים אנחנו ניתקל ב3 סוגים עיקריים של כתיבה: מאמר , ידיעה חדשותית וכתבה. ההבדלים ביניהם לא תמיד ברורים

אחד הנושאים שכל איש SEO (כולל אני בשנים האחרונות) נוהג לציין את חשיבותו בהקשר של מחקר מילים וכתיבת תוכן SEO לאתר, הוא נושא ה-