למה כל כך חשוב לשלב תוכן ויזואלי במאמרים?

צוות היידה

נכתב ע"י צוות היידה

בני אדם מתוכנתים לצרוך, לפעול ולהבין את העולם עם תוכן ויזואלי, זה היה כך משחר הימים וזה בהחלט כך גם במציאות הדיגיטלית ועמוסת המדיומים והמסרים שכולנו חיים בה כיום – בדיוק בגלל זה המוח שלנו מעבד מידע ויזואלי פי 60,000 מהר יותר לעומת טקסט! רק חישבו על התכנים הכי טובים ומשמעותיים שנתקלתם בהם היום או השבוע, בטוח רובם המוחלט היו תכנים עם אלמנטים ויזואליים איכותיים.

הבינו למה כל כך חשוב לשלב תוכן ויזואלי בכתיבת מאמרים ובכתיבת תוכן שיווקי למרחב הדיגיטלי – תמונות, וידאו, אינפוגרפיקות ושאר אמצעים ויזואליים שימשכו את תשומת לב המשתמש, ייצרו אינטראקציה איכותית ובעלת יותר ערך וגם יספקו לכם תוצאות טובות יותר מהתכנים שאתם מעלים.

 

אנשים מעדיפים תכנים ויזואליים

אנשים הם יצורים ויזואליים באופן טבעי. זה לא רק בגלל יכולת הקשב הקצרה והמוגבלת שלנו בעידן הדיגיטלי המהיר ועמוס המדיומים, ממש מדובר על "חיווט" מוחי שכולנו נולדים איתו. בהתאם לזאת, וכמובן שבשילוב עם העובדה שכולנו מחוברים כל הזמן לאינטרנט ולפלטפורמות דיגיטליות, התפתחה העדפה ברורה לתכני וידאו, אנימציות ותכנים ויזואליים באופן כללי על פני טקסט – בגלל שאנחנו מבינים ויזואליות הרבה יותר מהר ואינטואיטיבית מאשר פשוט רצף של מילים.

תוכן ויזואלי הוא דרך נהדרת להעביר מסרים ולהבין אותם, קל יותר לעכל ולהפנים מידע הנצרך במדיום ויזואלי וגם קל יותר לזכור אותו.

זה כמובן לא אומר שכולנו צריכים לוותר על כתיבת תכני טקסט מעולים ובעלי ערך, כי טקסט מאפשר להגיע לעומקים ולרמת פירוט שלא תמיד ניתן להשיג עם תוכן ויזואלי כמו וידאו או אינפו-גרפיקה. אבל בהחלט חשוב שכל מי שעוסק בתחום של כתיבת תוכן לאתרים וליישומי דיגיטל ובכתיבת תוכן שיווקי יבין בדיוק עד כמה אנחנו יצורים ויזואליים ובהתאם עד כמה חשוב לשלב גם תכנים ויזואליים מתאימים ואיכותיים – כך משיגים ביצועים אופטימאליים לתכנים!

תוכן ויזואלי יוצר אינטראקציה וקשר עם המשתמש

במקצוע של כתיבת מאמרים, כתיבת תוכן לאתרים וכתיבה שיווקית, אנחנו שואפים תמיד גם להעביר את המסר הנכון לקורא ולהשתמש בתוכן כדי להתקדם לעבר מטרה מוגדרת – אך בבסיס וגם ברמה הכי פרקטית ואפקטיבית, אנחנו רוצים ליצור עם הקורא שלנו אינטראקציה וקשר. תוכן ויזואלי פשוט עושה את זה טוב יותר וברמה עמוקה יותר. ובכן, יותר נכון לומר כי התוכן הוויזואלי הנכון מייצר אינטראקציות וקשר שגם תורמים להמרה ושיפור ביצועים.

היום הרבה יותר קשה להשיג את תשומת לב המשתמשים/הקוראים וגם ליצור אינטראקציה בעלת משמעות, ערך והנעה לפעולה (כך במידה רבה נולד התחום של שיווק באמצעות תוכן ולא "רק" כתיבת תוכן אינפורמטיבי…). ככותבים ויוצרי תוכן, אנו זקוקים לכל העזרה שנוכל לקבל כדי לוודא שקהל היעד מקשיב לנו באמת ומקבל את המסרים שאנו רוצים להעביר – ועבור זה אנו צריכים ליצור עם הקהל קשר רגשי מסוים, אינטראקציה!

הקשרים הללו, אשר נבנים באמצעות עירור רגש, עניין והעברת מסרים, פשוט הופכים לחזקים ויעילים יותר עם תוכן ויזואלי מעורר, מושך ואפקטיבי. זו אחת הסיבות שהיום, תוכן ויזואלי תורם מהותית לנראות אורגנית ברשת.

המספרים מדברים בעד תוכן ויזואלי

הוכחה לכך היא הצמיחה המטורפת של אינסטגרם כפלטפורמה שיווקית וגם של תעבורת הווידאו הכוללת באינטרנט (כאשר יוטיוב ופייסבוק אחראיות ראשיות לכך). הערכות מדברות על כך שכבר ב-2021 82% מכלל תעבורת הרשת העולמית תהיה של תכני וידאו! אז כדי להישאר רלוונטיים ולספק ערך ללקוחות ולמשתמשים כאחד, אנשי כתיבת מאמרים וכתיבת תוכן חייבים להתאים את עצמם ולשלב בצורה איכותית תכנים ויזואליים יחד עם טקסטים מעולים ובעלי ערך מוסף.

המספרים לגמרי מראים עד כמה Rich Media טובה יותר באתרים ותכנים מספקת ביצועים טובים יותר במרחב הדיגיטלי. השתמשו ב-Visuals לטובתכם ולשיפור המסרים שלכם, הגדילו את הנראות שלכם ושפרו את המיתוג של מה שאתם כותבים עליו.

השאר תגובה

צרו איתנו קשר

פוסטים נוספים

בעולם הדיגיטלי התחרותי של ימינו, משווקים ובעלי אתרים נדרשים להיות ערניים ומעודכנים בכל רגע נתון. לא מספיק רק ליצור תוכן איכותי ולקוות שהקהל יגיע

על פי ההגדרה היבשה "פרומפט הוא סוג של קלט בדוגמת הנחיה, שאלה או שאילתה המוזנת לתוך מודל שפה או בינה מלאכותית, כדי לקבל תצר

בעידן הדיגיטלי זמן הוא קריטי, וזה נכון גם בעולם ה-SEO. אחד האתגרים הגדולים ביותר לבעלי אתרים הוא להבטיח שדפים מהאתר שלהם מתאנדקסים במהירות על

גוגל דיסקבר (או ה- FEED של גוגל) הוא הממשק של גוגל שממליץ על תכנים רלוונטיים ישירות מתוך אפליקציית גוגל במובייל (אנדרואיד/אפל).   כחלק מהתהליך שבו

בגלישה באתרי אינטרנט או בקריאת מגזינים ועיתונים אנחנו ניתקל ב3 סוגים עיקריים של כתיבה: מאמר , ידיעה חדשותית וכתבה. ההבדלים ביניהם לא תמיד ברורים

אחד הנושאים שכל איש SEO (כולל אני בשנים האחרונות) נוהג לציין את חשיבותו בהקשר של מחקר מילים וכתיבת תוכן SEO לאתר, הוא נושא ה-