שיווק באמצעות תוכן – כתיבה נכונה למכונת לידים איתנה

צוות היידה

נכתב ע"י צוות היידה

התוכן הוא המלך, ככה אומרים לנו כבר שנים, ולמרות שעולם השיווק עמוס בקלישאות שונות, אנחנו רואים בשטח בכל מקום עד כמה במקרה הזה לא מדובר בקלישאה. כשאנחנו יוצרים תוכן מעניין, משתפים אותו ברשתות החברתיות ובאתר שלנו ודואגים להפיץ אותו במקומות הנכונים, אנחנו זוכים לפניות ולידים בהתאם.

אז מהם העקרונות של שיווק באמצעות תוכן ואיך כותבים נכון כדי להגיע לקהל איכותי? הנה הטיפים שלנו.

 

לפני שכותבים – מבינים מיהו קהל היעד

זה אולי הטיפ הכי חשוב לכל בעל עסק שרוצה לקדם את עצמו באמצעות תוכן. שיווק באמצעות תוכן מתבסס על המרווח שנוצר בין הידע שאנחנו יכולים להעניק ולהעביר הלאה ובין מה שהקהל שלנו צריך ורוצה לשמוע מאיתנו.

כדי לכתוב בצורה אפקטיבית, לשווק דרך התוכן ובסוף גם לקבל את הלידים המיוחלים, חשוב להבין מיהו הקהל, מה מעסיק אותו בתחום הספציפי בו אתם עוסקים ואילו שאלות עולות שם. ככל שתהיו קשובים יותר לקהל שלכם ותבינו מי הוא ומה מעסיק אותו, תוכלו לקלוע עם התוכן ולשווק באמצעותו בהצלחה.

הזווית החדשה שלכם על הנושא

שיווק באמצעות תוכן יכול להיות מאתגר בעולם עשיר כל כך במידע. יש כל כך הרבה אנשים שכותבים, יוצרים סרטונים, מפרסמים תוכן באופן קבוע ברשתות החברתיות ועל כל תחום נכתבו כבר אינספור תכנים. כדי לבלוט בשטח חשוב למצוא את הזווית הייחודית לכם.

חשוב לשאול מהי נקודת המבט האישית שלכם על הנושא, מה למדתם לאורך השנים שיכול לתת זווית חדשה גם לקהל שלכם ולמה בעצם שהלקוחות האלו יפנו דווקא אליכם. השאלות האלו יעזרו לכם למצוא כיוונים חדשים בשיווק באמצעות תוכן.

כתיבה שמתאימה גם למרפרפים

בעידן עמוס כל כך במידע, לא כולם מצליחים להתרכז בטקסט אחד ארוך. רבים ממי שיגיעו לאתר שלכם לקרוא מאמר או שייפגשו פוסט שלכם בפייסבוק, לא יקראו אותו לפרטי פרטים אלא ירפרפו. לכן, חשוב לבנות את המאמר בצורה הקריאה ביותר עבור הגולשים. למשל, ליצור כותרות בגדלים שונים, להדגיש פסקאות ומשפטים חשובים, לכתוב פסקאות קצרות ולשלב תמונות וקבצים גרפיים.

להשתמש במילות המפתח הנכונות

ביטויי המפתח, או מילות החיפוש, חייבים להיות חלק משיווק באמצעות כתיבת תוכן לאתר . כשמישהו מחפש מידע על תחום העיסוק שלכם הוא יוכל להגיע ישר אליכם באמצעות מאמר שכתבתם, פוסט בפייסבוק או כל תוכן אחר שהעליתם ושמשולבות בו מילות החיפוש בהן השתמש.

מומלץ לעבוד עם חברת שיווק דיגיטלי שיכולה ליצור עבורכם פילוח מדויק של ביטויי המפתח בתחום שלכם, לבחור עבורכם אילו ביטויים חשוב וכדאי לקדם דרך התוכן ולהתבסס על הביטויים האלו לבניית תוכנית תוכן מסודרת, שיהיו בה תכנים מעניינים.

בלי עקביות זה לא עובד

אחד הדברים הכי חשובים בשיווק באמצעות תוכן היא העקביות. חשוב להעלות באופן קבוע תכנים לאתר, לפייסבוק ולשאר הרשתות החברתיות ולהתבסס על אסטרטגיית השיווק שלכם באותו רגע – כלומר התכנים צריכים להיות קשורים למוצר אותו אתם מקדמים בתקופה הקרובה.

עקביות פירושה להעלות מדי יום או יומיים פוסטים לרשתות, שבכל אחד מהם אתם נותנים ערך ומעניינים את קהל היעד שלכם. לאתר או לבלוג אפשר להעלות מאמרים אחת לכמה שבועות.

שיווק באמצעות תוכן הוא אסטרטגיה מעולה לעסקים קטנים, בינוניים וגם לחברות גדולות ומבוססות. תוכן איכותי, מעניין וייחודי לכם מושך את הלקוחות הנכונים, יוצר חיבור לקהילה האינטרנטית שלכם ומאפשר לכם להיות יצירתיים ולהראות חלקים שונים של העשייה שלכם. והכי חשוב, יצירת תוכן היא דבר מהנה שמאפשר לכם להתחבר לעשייה שלכם בכל פעם מחדש.

השאר תגובה

צרו איתנו קשר

פוסטים נוספים

בעולם הדיגיטלי התחרותי של ימינו, משווקים ובעלי אתרים נדרשים להיות ערניים ומעודכנים בכל רגע נתון. לא מספיק רק ליצור תוכן איכותי ולקוות שהקהל יגיע

על פי ההגדרה היבשה "פרומפט הוא סוג של קלט בדוגמת הנחיה, שאלה או שאילתה המוזנת לתוך מודל שפה או בינה מלאכותית, כדי לקבל תצר

בעידן הדיגיטלי זמן הוא קריטי, וזה נכון גם בעולם ה-SEO. אחד האתגרים הגדולים ביותר לבעלי אתרים הוא להבטיח שדפים מהאתר שלהם מתאנדקסים במהירות על

גוגל דיסקבר (או ה- FEED של גוגל) הוא הממשק של גוגל שממליץ על תכנים רלוונטיים ישירות מתוך אפליקציית גוגל במובייל (אנדרואיד/אפל).   כחלק מהתהליך שבו

בגלישה באתרי אינטרנט או בקריאת מגזינים ועיתונים אנחנו ניתקל ב3 סוגים עיקריים של כתיבה: מאמר , ידיעה חדשותית וכתבה. ההבדלים ביניהם לא תמיד ברורים

אחד הנושאים שכל איש SEO (כולל אני בשנים האחרונות) נוהג לציין את חשיבותו בהקשר של מחקר מילים וכתיבת תוכן SEO לאתר, הוא נושא ה-