10 טיפים שילמדו אתכם איך לכתוב תוכן ברשתות חברתיות

anidor

נכתב ע"י anidor

אם אתם בעלי עסק אינטרנטי או שאתם משווקים באינטרנט, וודאי כבר הבחנתם שאנחנו עדים לאחת התקופות המרתקות והדינמיות.  ה- web2.0 הוביל למהפכה חברתית ברשת, שעם הזמן גם הובילה את גוגל לעשות שינויי אלגוריתם שמשפיעים בצורה משמעותית על תוצאות החיפוש של גוגל.

אחד השינויים העיקריים שגוגל מבקשים להחדיר הוא שוב (איך לא 🙂  נושא התוכן באתר.  לפי גוגל, זה לא מספיק שתכתבו תוכן באופן שוטף לאתר שלכם, חשוב שהתוכן יהיה איכותי ובעל ערך אמיתי לגולשים.

השינוי העיקרי שמתרחש בזירת התוכן האינטרנטי – הוא המעבר לכתיבת תוכן חברתי.

הכנו עבורכם מדריך מקיף כיצד כותבים תוכן בעידן של הרשתות חברתיות ואיך תוכלו לשפר את התכנים שלכם בהתאם לדרישות החדשות.

מה זה בכלל תוכן חברתי?

בראשית האינטרנט (עידן ה- web1.0), מרבית האתרים התמקדו ביצירת תכנים בערוץ חד-כיווני שהועלו לאתרים ולבלוגים השונים, ללא אפשרות לתגובה ושיתוף מצד הגולשים שקראו אותם.   מאז שהחל עידן ה- web2.0 ומהפכת המדיה החברתית הפכה כל הרשת לחברתית יותר.   הטוקבקים נכנסו בתחתית כל מאמר,  כפתורי השיתוף של הרשתות החברתיות נוספו וניתנה אפשרות לכל גולש להגיב, לשתף ולפרגן לכל תוכן שהוא מצא לנכון.

תוכן חברתי הוא למעשה תוכן שמייצר שיחה – תוכן שגולשים מגיבים עליו ומשתפים אותו.   זה לא חייב להיות טקסט כתוב, זה יכול להיות גם תמונה, סרטון או מצגת.

עם הזמן גם גוגל החל להתייחס יותר לתוכן חברתי, כיוון שהוא משמש כפרמטר הטוב ביותר לקביעה האם יש תוכן טוב באתר שלכם.

אתם לא חייבים להיות מומחים בכתיבה על מנת לכתוב תוכן חברתי

כתיבת תוכן היא נושא שמרתיע רבים שניגשים לשווק את האתר שלהם באינטרנט.

כולם חושבים שצריך להיות בעלי כשרון ויכולות יצירתיות מיוחדות על מנת שנוכל לכתוב מאמר.  האמת היא שזה לא נכון!  כל אחד ואחת, אם יתרגלו ויכתבו לאורך זמן, ישפרו את יכולות הכתיבה שלהם וייצרו תכנים איכותיים יותר שגולשים ירצו לשתף.

נצא מנקודת הנחה שכל בעל אתר הוא "מומחה" בתחומו – הוא מתעסק וצורך מידע באופן שוטף באותו תחום ועל כן הוא בעל הבנה וידיעה מעמיקה באותו תחום.

אם אתם רוצים להתחיל ליצור תכנים רלוונטיים ואיכותיים בתחום שלכם, ההמלצה הראשונית שלי היא שתתחילו לקרוא בלוגים איכותיים בתחום.

למשל לאלו מאתנו שמתעסקים בקידום אתרים, יש המון בלוגים חזקים ומעודכנים בחו"ל החל מ- Search engine land, Seo moz  ועוד רבים אחרים.

הסוד זה למצוא משהו שבאמת מעניין אתכם וכיף לכם לכתוב עליו.  ברגע שתכתבו על נושא שאתם מתחברים אליו ומתעניינים בו במשך רוב שעות היום – הכתיבה שלכם תהיה מעניינת ובעלת ערך רב לגולשים.

תוכן חברתי – איך למצוא נושאים לכתוב עליהם?

בהנחה ואתם מנהלים אתר או בלוג בנושא שמעניין אתכם, מציאת נושא לכתיבה תהיה קלה עבורכם.  גם המשימות הפשוטות שאתם עושים בעיניים עצומות הן הזדמנות נהדרת לכתיבה ושיתוף עם הגולשים.  אם אתם למשל בעלי יכולות נהדרות בבישול, תוכלו לשתף עם הגולשים מתכונים קלים  להכנה.   אם אתם מאלפי כלבים, תוכלו לתאר סיטואציות וסיפורי מקרה מחיי היומיום של העבודה שלכם.

רעיונות נוספים לפוסטים בבלוגים שלכם:  סיקור של כנסים ואירועים מהתחום שלכם (הייתם בכנס של גוגל, סקרו את התובנות שלכם),  הצלחתם לתרום באופן משמעותי להצלחתו של אחד הלקוחות שלכם – ספרו מה עשיתם ואיך עשיתם את זה (דווקא מידע כזה יכול להיות חיוני לעוקבים אחריכם), קראתם ספר / ראיתם תכנית טלוויזיה מעניינת / קראתם מאמר או מחקר מעניין מהתחום שלכם – שתפו את הגולשים ופרטו את התובנות שלכם.

רעיון נוסף:  לכל בעל אתר יש ממשק בסרץ' קונסול דרכו ניתן לראות באילו שאילתות הגולשים מחפשים את האתר שלכם – חפשו אילו שאלות ואיזה מידע הגולשים שלכם מחפשים – יש שם נושאים רבים שתוכלו לכתוב עליהם.

לדוגמה, בזמנו כתבתי מאמר לאחר שהבחנתי שגולשים רבים שואלים ומתעניינים מתי השעה הטובה ביותר לפרסם סטטוס בפייסבוק.  המאמר ענה לצורך אמיתי של הגולשים באתר וזכה לאלפי צפיות ושיתופים.

אז איך כותבים תוכן חברתי?

טיפ ראשון:  מיתוג חברתי לוקח זמן והשקעה!  

אחד השינויים המשמעותיים בעידן השיווק במדיה חברתית הוא שמדובר ביצירת שיחה עם הגולשים ולא בכתיבה לשם הכתיבה.

המטרה שלכם היא לעודד את הגולשים להגיב על מה שאתם רושמים, לשתף ולפרגן בלייק.   איך עושים את זה?   נותנים לגולשים את המידע שהם זקוקים לו.

קשה לפתח מיתוג חברתי בו גולשים עוקבים אחריך ומגיבים לך באופן שוטף וזו הסיבה שזה מרתיע הרבה אנשים.

מיתוג חברתי לא נבנה ביום ולצערנו גם לא נבנה בשנה.  מיתוג חברתי נבנה עם הזמן ולמעשה אף פעם לא מפסיק להיבנות – מדובר במערכת יחסים לכל דבר – ביום שתפסיקו להשקיע בקהל שלכם הם לאט לאט ישכחו אתכם ויעברו למישהו אחר שמעניין אותם.

אז אמנם בהתחלה זה קשה, אך ככל שתשקיעו יותר בגולשים שלכם ותתנו להם יותר ערך, עם הזמן הם יתחילו להבין ששווה להם לעקוב אחריכם ולפרגן לכם.  יותר מזה, אם תתנו להם כלים וערך אמיתי – הם ישמחו לשתף את המידע עם חבריהם.

עליכם להבין שהשקעה זו דורשת זמן, אז לכל אותם מתלוננים שטוענים שאין להם זמן לתחזק את הבלוג או את דף הפייסבוק שלהם אני אומר – אין דבר יותר חשוב מלדבר עם הלקוחות וקהילת הגולשים שעוקבת אחריכם.  תנו לנושא עדיפות.  ככל שתעשו זאת טוב יותר (ובעיקר יותר טוב מהמתחרים שלכם) אתם תהיו מובילי דעה בתחומכם – דבר שיגדיל את המיתוג ואתו את כמות הלקוחות הממליצים.   (וכולנו יודעים שהדרך היעילה ביותר לגייס לקוח חדש היא באמצעות המלצה מפה לאוזן של לקוח אחר שלכם).

זכרו שבסופו של יום לקוחות וגולשים נוטים לפנות לעסקים שהם אוהבים ומחוברים אליהם. אם הם מחוברים למותג שלכם וצורכים את התכנים שלכם יומיום, הסבירות שהם יפנו אליכם לקבלת שירות גבוהה יותר על פני המתחרים שלכם.

טיפ שני: איכות ולא כמות

אז נכון שגוגל אוהב תוכן והרבה, אבל עם העדכונים האחרונים באלגוריתם של גוגל, יותר משמעותי שהתוכן ייתן ערך אמיתי לגולשים מאשר שיהיה הרבה תוכן שלא נותן כלום.    גוגל היום יכול לדעת בקלות אילו תכנים טובים ואילו תכנים רעים יש באתר שלכם.    המטרה בכתיבת תוכן חברתי היא לא לנסות להכניס כמה שיותר מילים אלא כמה שיותר מידע וזה אחד משינויי התפיסה העיקריים בעידן החדש.

תנו לגולשים שלכם ערך ויותר חשוב מכך תנסו לתת להם את המידע שהם מחפשים וזקוקים לו.  רק באמצעות ניהול מערכת יחסים עם הלקוחות (שיכול להתבצע באמצעות דף הפייסבוק, תגובות בבלוג או ביתר הפלטפורמות החברתיות) תוכלו באמת להכיר את הגולשים שלכם ולדעת מה הם צריכים.

מה הגולשים צריכים?  למה שלא תשאלו אותם?

תוכלו לשלוח לרשימת התפוצה שלכם או אפילו לשאול בדף הפייסבוק שלכם מהם הנושאים שהגולשים היו מעוניינים לקבל מידע עליהם.  תקשיבו לגולשים שלכם, צרו אתם שיחה.  שאילת שאלות היא הדרך הטובה ביותר לייצר חיבור ומעורבות של הגולשים (Engagement).  ברגע שאתם שואלים שאלה, אתם מגדילים את הסיכוי לתגובה מצד הגולשים שמעוניינים לשתף את דעותיהם בנוגע לשאלות וסוגיות שונות.  זו הזדמנות נהדרת עבור כל עסק להכיר מקרוב את הגולשים והלקוחות שלו: מה הם רוצים, מה מעניין אותם, ממה אכפת להם, מה מפריע להם וכדומה – מידע חשוב מאין כמותו לכל עסק.

טיפ שלישי:  קריאה לפעולה

קריאה לפעולה היא אחד המדדים החשובים ליצירת שיחה ומעורבות של גולשים עם האתר / הבלוג / דף הפייסבוק שלכם.  משווקים באינטרנט יוכלו להגיד לכם שיש פער עצום בהיענות הגולשים בעת הנעה שלהם לפעולה.  כה פשוט וכה חשוב – תגידו לגולשים מה אתם רוצים שהם יעשו.  אתם רוצים שישתפו את הפוסט שלכם – בקשו מהגולשים בסוף הפוסט או הוסיפו חץ מניע לפעולה ליד כפתור הלייק.  רוצים שגולשים יירשמו לרשימת התפוצה שלכם?  הוסיפו תיבת הרשמה  ומקום להשאיר את כתובת הדוא"ל של הגולש ובקשו מהם להצטרף לרשימת התפוצה שלכם על מנת להישאר מעודכנים.

אל תצפו מהגולשים לכלום – אם לא תבקשו זה לא יקרה.

טיפ רביעי: מה שלא יהיה פשוט – פשוט לא יהיה!

שמרו על פשטות. אל תשתמשו בתוכן שיהיה קשה לגולשים להתחבר אליו ולקרוא אותו.  הסבירו להם בפשטות, חלקו את התוכן שלכם לפסקאות והדגישו את החלקים החשובים יותר.  תכירו את הגולשים שלכם. תמיד תנסו להסתכל על האתר שלכם מנקודת מבט של הגולש  (אם קשה לכם היעזרו בחברים ומשפחה).  האתר שלכם צריך להיות פשוט, מובן וידידותי לגולש כך שהוא יוכל לקבל את המענה למה שהוא חיפש בקלות.

קחו לדוגמא את דף הפייסבוק של וודקה Grey goose.  כפי שתוכלו לראות החברה כותבת ונותנת מידע רלוונטי שבאמת עשוי לעניין את הגולשים שלהם – איך מכינים קוקטיילים מהוודקה שלהם.

לחצו להגדלה

טיפ חמישי:  תזמון זה עניין של טיימינג

כבר כתבנו פוסט בנושא שקישרנו אליו במסגרת מאמר זה.  לתזמון שבו אתם כותבים ומעלים את הפוסט יש משמעות והשפעה מכריעה על הצלחת הוויראליות והשיתוף שלו ברשת.  נסו לחפש נושאים בוערים שמעניינים את הגולשים שלכם בנקודת זמן ספציפית.  למשל לכתוב פוסט איך לבנות דף של GMB בזמן שגוגל משיקה את הפלטפורמה בארץ – יכול לתת מענה אמיתי לצורך של הגולשים שמתעניינים בשיפור יכולות השיווק שלהם באינטרנט.   תוכלו להיעזר ב-  Google trends  לבדוק על נושאים חמים שמחפשים אותם בכל זמן נתון.

טיפ שישי:  פתרו בעיות של הגולשים

דרך נהדרת לייצר אינטראקציה שגם תועיל לגולשים שלכם ותשלח אותם מרוצים ועם רצון לפרגן לעסק שלכם – היא לפתור בעיות שעולות על ידי הגולשים.

תוכלו לראות דוגמה למשל של מותג הלבשה בחו"ל שהגולשים שלו נתקלו בבעיה בבגד מסוים שרכשו.

עזרו לגולשים וללקוחות שלכם.   אם אפשר רצוי לתת מענה באותו רגע, במידה ולא תוכלו לתת מענה באותו רגע, הפנו אותם לקבלת טיפול בדרך חלופית.

אגב, רבים מהמותגים שאינם מתייחסים ברצינות לבעיות הגולשים, עלולים לעודד את הגולשים להתחיל "ללכלך" על הקיר ולגרום למיתוג שלילי.

טיפ שביעי: טכניקת מספרי סיפורים

אחת הדרכים הטובות ביותר למשוך את הגולשים לקרוא את הפוסטים והסטטוסים שלכם היא באמצעות בניית סיפור (סטוריטלינג) או תיאור מקרה שיגרום לגולשים להזדהות וימשוך אותם לקרוא עוד.  בשיתוף בפייסבוק מומלץ גם לשתף תמונה – זה מגדיל את החשיפה ופייסבוק נותנת לכך יותר קרדיט (מה שגורם ליותר חשיפות לקהל רב יותר בפייסבוק).

טיפ שמיני:  היו כנים ואמתיים

אחד הדברים החשובים ביותר בכתיבת תוכן חברתי היא להיות כנים ואמתיים.  ברגע שהגולשים שלכם יתפסו אתכם בסיפורי מעשיות – זה עלול לגרום לרתיעה ולריחוק.  שתפו את הגולשים, הכניסו אותם לעולם שלכם, הוסיפו תמונות, ספרו מקרים מחיי היומיום שלכם, תגרמו להם להזדהות אתכם, העניקו להם השראה.  זו בדיוק הדרך לגרום לגולשים לעקוב אחריכם, לקחת חלק בשיחה אתכם, להגיב לכם ולשתף את מה שאתם אומרים.   הגולשים רוצים להכיר אתכם ולהרגיש קרובים אליכם, הם רוצים ליהנות מההתקשרות אתכם.  אל תעמידו פנים – אם הם יגלו זאת, אתם תאבדו אותם.

טיפ תשיעי:  תנו מענה לגולשים שלכם

אחת הדרכים הטובות לחבר את הגולשים אליכם היא פשוט לתת להם יחס ואם אפשר יחס אישי.  כתבתם פוסט בבלוג וקיבלתם תגובה?  מעולה, הגיבו בפנייה ישירה למגיב, קבלו אותו בברכה אל הבלוג שלכם ותנו מענה לתגובה שלו.  נסו לעודד אותו להירשם לרשימת התפוצה שלכם על מנת לחזור לביקורים נוספים.

פנו אליכם בדף הפייסבוק בשאלה?  תנו מענה , אל תתעלמו.

טיפ עשירי:  ספקו תוכן שגולשים ירצו לשתף

בהמשך למה שכתבנו בתחילת הפוסט, נסו לחפש את הנושאים המעניינים ביותר לגולשים שלכם, נושאים שהם ישמחו לשתף עם חבריהם.

לסיכום,

התוכן ממשיך להיות הפרמטר העיקרי בשיווק באינטרנט.  גם גוגל כבר הבין שאמנם תוכן הוא המלך אבל השיחה היא המלכה.    ללא שיחה ואינטראקציה עם גולשים – אין כל מדד לכך שאותו אתר אכן מספק מידע אמיתי לגולשים.

זו בדיוק הסיבה שעם הזמן הקישורים הולכים ומאבדים מחשיבותם באלגוריתם הדירוג של גוגל, כשלעומתו הסיגנלים החברתיים הופכים למשפיעים יותר.

השקיעו בגולשים שלכם ותשקיעו זמן בלהקשיב ולהבין אותם..  פעמים רבות דווקא אלו שמקשיבים יותר מאשר מדברים – הם אלו שמצליחים להתחבב על הגולשים ובכלל על בני אדם.

    חיפוש חברתי – פייסבוק נגד גוגל | בלוג שיווק באינטרנט - AD-Media
    9 בJune 2012

    [...] הכיוונים הברורים שאליהם מכוונים בעלי אתרים כיום הוא יצירת תוכן חברתי שייצר אינטראקציה גבוהה יותר עם הגולשים ויעודד אותם [...]

    איך תכתבו תוכן שישרוד את עדכוני האלגוריתם של גוגל? | כתיבת תוכן לאתר
    7 בJuly 2012

    [...] לפוסט הרחבה בנושא – קראו:  כיצד כותבים תוכן חברתי? [...]

    Link me baby one more time – כל השיטות לבניית קישורים לאתר שלכם | היידה קידום אתרים
    15 בJuly 2012

    [...] לקבל קישורים, 9 עדכוני אלגוריתם המשמעותיים ביותר, 10 טיפים לכתיבת תוכן חברתי וכדומה.  אחוזי ההקלקה על פוסטים אלה גבוהים במיוחד והם [...]

    חיפוש חברתי – פייסבוק נגד גוגל | AD - media
    5 בAugust 2012

    [...] הכיוונים הברורים שאליהם מכוונים בעלי אתרים כיום הוא יצירת תוכן חברתי שייצר אינטראקציה גבוהה יותר עם הגולשים ויעודד אותם [...]

    חשיבות ה- UI בקידום אתרים | היידה קידום אתרים
    7 בNovember 2012

    [...] [...]

    10 טעויות נפוצות שכותבי תוכן עושים במסגרת כתיבת תוכן SEO כתיבת תוכן לאתר
    12 בNovember 2012

    [...] מכירים את התכנים האלה שמציגים לגולש כמה החברה היא טובה וכמה היא נהדרת בתחומה וכמה היא בעיקר טופחת לעצמה על השכם.  אלו בדיוק התכנים הבעייתיים.  תכנים שמתמקדים בכמה אני משרת טוב במקום בתכנים שמתמקדים בכמה ערך הלקוח יכול לקבל מהחברה שלי.   הבדל קטן אך משמעותי מאוד.   אני ממליץ לכם לקרוא את המדריך לכתיבת תוכן שיווקי שכתבתי בזמנו על מנת להבין יותר בנושא.  התוכן בימינו צריך להיות תוכן חברתי.  תוכן שמעודד אינטראקציה עם הגולשים ומעודד תגובות ושיתופים במדיה החברתית.  תוכלו לקרוא מדריך בנושא כתיבת תוכן חברתי. [...]

    10 טעויות נפוצות שכותבי תוכן עושים במסגרת כתיבת תוכן SEO כתיבת תוכן לאתר
    12 בNovember 2012

    [...] מכירים את התכנים האלה שמציגים לגולש כמה החברה היא טובה וכמה היא נהדרת בתחומה וכמה היא בעיקר טופחת לעצמה על השכם?  אלו בדיוק התכנים הבעייתיים.  תכנים שמתמקדים בכמה אני משרת טוב במקום בתכנים שמתמקדים בכמה ערך הלקוח יכול לקבל מהחברה שלי.   הבדל קטן אך משמעותי מאוד.   אני ממליץ לכם לקרוא את המדריך לכתיבת תוכן שיווקי שכתבתי בזמנו על מנת להבין יותר בנושא.  התוכן בימינו צריך להיות תוכן חברתי.  תוכן שמעודד אינטראקציה עם הגולשים ומעודד תגובות ושיתופים במדיה החברתית.  תוכלו לקרוא מדריך בנושא כתיבת תוכן חברתי. [...]

    Curated Web - איך הדור החדש במדיה החברתית - עוזר להתמודד עם TMI?
    3 בFebruary 2013

    [...] השנים האחרונות לצרכני תוכן ללא הגבלה.  אנחנו צורכים תוכן ברשתות חברתיות, בבלוגים, באתרים שונים, בפורומים, באתרי חדשות ובשלל [...]

    כל מה שרצית לדעת על Author rank ולא העזת לשאול | היידה קידום אתרים
    19 בMarch 2013

    [...] עם הגולשים.  תוכלו לקרוא יותר בפוסט שלנו על איך כותבים תוכן חברתי  כמו כן, כפי שאתם יודעים, תוכן הוא לא רק המילה הכתובה, [...]

    סיגנלים חברתיים הם הקישורים החדשים – למדו איך להשתמש בהם לקידום האתר – Social Seo | היידה קידום אתרים
    4 בJune 2013

    [...] המהות והבסיס לכל העבודה הזו היא בסופו של יום התוכן.  תתחילו להתרגל שאתם צריכים ליצור המון המון תכנים (באופן אישי או בתשלום לחברה חיצונית כמונו.. ) J  על מנת לספק את הגולשים שלכם וליצור אתם חיבור טוב יותר.    עליכם לכתוב תכנים באופן שוטף גם לאתר שלכם / בלוג שלכם וגם לייצר תוכן מתאים לרשתות החברתיות בהן אתם פעילים.   לשם כך מומלץ ללמוד כיצד כותבים תוכן חברתי [...]

    כל מה שרצית לדעת על Author rank ולא העזת לשאול | היידה קידום אתרים
    7 בDecember 2013

    […] עם הגולשים.  תוכלו לקרוא יותר בפוסט שלנו על איך כותבים תוכן חברתי  כמו כן, כפי שאתם יודעים, תוכן הוא לא רק המילה הכתובה, […]

    טיפים לכתיבה נכונה בפייסבוק « כתיבת תוכן לאתר כתיבת תוכן לאתר
    9 בDecember 2013

    […] לעוד מידע ודגשים בנושאי כתיבת תוכן חברתי […]

    Link me baby one more time – כל השיטות לבניית קישורים לאתר שלכם | היידה קידום אתרים
    20 בJanuary 2014

    […] לקבל קישורים, 9 עדכוני אלגוריתם המשמעותיים ביותר, 10 טיפים לכתיבת תוכן חברתי וכדומה.  אחוזי ההקלקה על פוסטים אלה גבוהים במיוחד והם […]

    שיווק וקידום אתרים – איך עושים את זה? | סטודיו דולב
    3 בMarch 2014

    […] תוכלו למצוא טיפים חשובים שילמדו אתכם איך לכתוב פוסטים במדיות החברתיות ולהישאר בתודעה של […]

השאר תגובה

צרו איתנו קשר

פוסטים נוספים

בעולם הדיגיטלי התחרותי של ימינו, משווקים ובעלי אתרים נדרשים להיות ערניים ומעודכנים בכל רגע נתון. לא מספיק רק ליצור תוכן איכותי ולקוות שהקהל יגיע

על פי ההגדרה היבשה "פרומפט הוא סוג של קלט בדוגמת הנחיה, שאלה או שאילתה המוזנת לתוך מודל שפה או בינה מלאכותית, כדי לקבל תצר

בעידן הדיגיטלי זמן הוא קריטי, וזה נכון גם בעולם ה-SEO. אחד האתגרים הגדולים ביותר לבעלי אתרים הוא להבטיח שדפים מהאתר שלהם מתאנדקסים במהירות על

גוגל דיסקבר (או ה- FEED של גוגל) הוא הממשק של גוגל שממליץ על תכנים רלוונטיים ישירות מתוך אפליקציית גוגל במובייל (אנדרואיד/אפל).   כחלק מהתהליך שבו

בגלישה באתרי אינטרנט או בקריאת מגזינים ועיתונים אנחנו ניתקל ב3 סוגים עיקריים של כתיבה: מאמר , ידיעה חדשותית וכתבה. ההבדלים ביניהם לא תמיד ברורים

אחד הנושאים שכל איש SEO (כולל אני בשנים האחרונות) נוהג לציין את חשיבותו בהקשר של מחקר מילים וכתיבת תוכן SEO לאתר, הוא נושא ה-